number one

jag vill vara någons nummer 1. pojkvän, vän, någonting. jag vill bara komma först. det känns som om alla har någon som ligger före mig. antingen är det en pojkvän, en vän som de känt längre, som bor närmre. jag ligger högt upp men aldrig etta. jag antar att det är en pojkvän jag saknar, någon som alltid är där, oavsett, villkorslöst.

jag känner mig så rotlös just nu. jag håller på att växa ifrån världen som har gjort mig till den jag är men har inget som tar över. det känns som om alla mina vänner är på en annan plats än mig, både fysiskt  och mentalt.

jag känner åter igen att jag behöver något som är något eget, bara mitt. stockholm var det när jag flyttade hit men nu är mitt stockholm något som jag delar med så många människor, de är ju del av mitt liv. jag vet inte... känns som om jag allt för oftast glömmer bort och tappar mig själv i sakerna jag gör. jag gör det för min skull men lämnar aldrig mitt fotspår efter mig. är det så eller är det bara något jag känner och inbillar mig?

jag saknar någon som sätter mig först. jag vill ha någon som älskar mig mest av allt. någon som är mitt allt. jag vill älska någon igen. jag saknar....  någon.

Kommentarer
Postat av: Liisa

hej! vet inte riktigt hur jag hittade till din blogg men det gjorde jag, och det är jag glad för. jag känner igen mig så mycket i vad du skriver. har lagt till dig bland mina favoriter, hoppas att det är okej. kram!

2006-04-09 @ 16:27:18
Postat av: Kattis

Men kompis. Hos mig är du iaf ingen runner-up! That's for DAMN sure... :)
Puss puss!

2006-04-09 @ 23:35:49
Postat av: Kattis

men kompis. du är ingen runner-up för mig iaf, that's for DAMN sure! :)

2006-04-10 @ 08:55:21
Postat av: Kattis

och du fick minsann höra det två gånger.. hehe

2006-04-10 @ 08:55:54
Postat av: Lisa

tack vännen.. men ibland blir man lite fylledeppig.

och Liisa, det är helt ok!

2006-04-12 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback