ööh

var  på påsklunch på grand idag. e's föräldrar bjöd. jag tror de har adoperat mig  som  någon form av dottern de aldrig fick. spännande. men det var mycket trevligt. 

köpte nya skor oxå, billigaste  på säkert 15 år, bara 200  kr. fake-vans, svarta. mycket  nöjd.  slappskor  till sommaren. 

efter nästan 5 säsonger av  sexc and the city kan jag  säga en sak: jag är göad att n och jag aldrig flyttade ihop. så mycket större smärta. har börjat sakna honom på någon konstig höger. skyller på påsken,  helgerna är väl värst säger dom? 

skulle behöva träffa någon att flörta med som får mig att känna mig attraktiv. tror det skulle få mig att må mycket bättre. att bli rejected av två killar inom loppet av tre månader gör inte under för självförtroendet.

jag tänker för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback