valborg für alle

imorgon är det pubrunda. konstigt nog så känner jag mig varken stressad eller nervös.. kanske kommer med redovisningen när alla lämnar tillbaka mer än hälften av alla utkvitterade biljetter. hoppas inte på det.

annars händer ingenting. jag försöker plugga men det går inte så bra. hamnade på o-baren igår igen men det blev ingen knarkarkvart den här gången. var hemma vid två. tokigt bakis i morse trots att jag bara drack två glas vin och tre öl. alla säger att det är mycket, börjar nog tappa koncepten lite här..

mår faktiskt bra just nu. ingen ångest och jag känner att jag klarar av allt jag tar på mig att göra. inget sommarjobb än, men jag orkar verkligen inte bry mig om det just nu. får väl bo i skåne i värsta fall. har gjort det förr, kan göra det igen. i så fall blir det juli i skåne och augusti i stockholm, det räknar jag med att ha råd med. sparar för en gångs skull! känner mig jätteduktigt, men det leder till att jag inte har några pengar alls förutom mitt lilla lån. inte kul.

räknar förövrigt dagarna tills musketöserna, och framförallt fag hag, kommer hem. tyvärr blir det ju inte många dagar vi kan ses innan jag åker till det stora landet i väster och som det ser ut nu kommer vi inte kunna ses så mycket i sommar heller. kanske kan bo två veckor i skåne och två veckor i karlstad hos varandra =) sånt löser sig alltid.

sitter här och väntar på att få sälja kårband. hur kul är det? sen är det handling, städ och eventuell träning som gäller. härlig fredagskväll! men det ska bli skönt att göra ingenting faktiskt. jag förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Kattis

32 dagar eller vad sa vi? :)

Och vi kommer garanterat att kunna hooka upp i sommar. Vi får väl göra te hemma och ta med oss i termos istället för att synas på fik... hehe.

Kram kram

2006-04-28 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback