vårkänslor

jag  börjar känna något i kroppen. bakom stressen, bakom ångesten. det är något jag känner igen. en glädje, en lycka. mina steg är lättare, jag känner mig  mycket gladare. smygande har  den börjat dyka upp. jag börjar må  lite bättre. jag vågar inte ta ut något i förskott, lite för tidigt för det, men kanske mår jag bra lagom till vi åker till usa? eller tills vi kommer hem iaf?!

men det är inte så mycket ångestgrejer kvar nu. tenta om en vecka, valborg om två. sommarjobb får ta och lösa sig, jag orkar inte ha ångest för det längre. nu vill jag må bra! sen är det bara en månad kvar tills musketöserna kommer  hem igen. de är efterlängtade. tyvärr har jag bara alla vänner  hemma i tre månader, sen åker  v bort i 9 månader. och jag vet inte om och isf när jag ska åka iväg. chile är så lockande! måste gå och prata med studievägledaren.

påskpub ikväll. kan gå hur som helst. j, med flickvän, har tentapub. jag vill inte ha honom det är bara det att mitt ego fått sig en rejäl törn. i värsta fall är det bara att åka hem. ska vara nykter iaf, ända fram till valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback