framtidstankar

hmm.. fastän jag inte har ett fast förhållande, är på väg in i ett fast förhållande eller ens vill ha ett fast förhållande har jag fastnat i någon form av framtidsdrömmar. jag funderar på hur mitt bröllop ska vara (självklart här i vitemölla) hur stort det ska vara, om ceremonin ska vara utomhus osv. detta trots att jag inte ens vet om jag vill gifta mig. men mest funderar jag faktiskt på barn och då framförallt namn. jag har nu fyra namn som jag har "paxat" för mig själv (hoppas bara framtida pappa håller med och att ingen jag känner döper sina barn till det): om det blir en flicka så blir det nora eller silje, en pojke milo eller sander. så är det.

jag ser nästan framför mig två små blonda/rödhåriga, fräkniga barn som springer runt på fältet här utanför, en liten silje och en liten sander. eller nora och milo för den delen, men då kan de inte vara blonda.

jag är konstig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback