grubbel bubbel

ok, varför gå och vända och vrida på någonting om det 1. ändå inte känns och 2. inte leder till något. jag kommer inte känna något annat än likgiltighet inför n och hans flickvän och hur mycket jag än tänker på det så kommer jag fortfarande inte vilja veta hur hon ser ut, vad hon heter, hur de ser ut tillsammans och jag kommer inte kunna veta hur jag kommer reagera när jag väl ser dem tillsammans. varför tänka på det? har insett att jag är en sådan som grubblar bara för att grubbla (ja, har insett det förut oxå...) och jag förstår ärligt talat inte vitsen med det. jag får bannemig ta och lägga av med det nu. så. stopp!

ska på lammköttsfest ikväll med lillebror. ska bli intressant. lär ju tröttna efter en timme. som tur är kan mamma hämta mig i värsta fall.

nej. dags att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback