ny tid, nytt liv

har nu gjort något väldigt okarakteristiskt och blivit medlem i viktklubb.se. detta av två anledningar:: 1 - jag vill se om jag har självkaraktär nog att klara det hela.  2 -  jag måste sluta äta socker och det här kan mycket möjligt vara enda sättet.

har satt som mål att väga 60 kg om 20 veckor. har dock ingen aning om vad jag väger nu, runt 67 tror jag. iaf ska det bli spännande och se om jag når mitt mål och i så fall hur mycket jag ser ut som ett benrangel. kan vara lite för lite vikt för mig, men då får jag väl bara gå upp igen. dricka några öl i veckan så är det fixat! men det ska nog gå bra, dags att skaffa lite självkaraktär! och bli av med ölmagen...

Kommentarer
Postat av: Linnea

hejsan, vad kul!! Då kan vi stötta varandra...
7 kg på 20 veckor är enkelt, räkna med att gå ner 0.5/vecka bara på att lägga om kosten lite + gå 30 min per dag

2006-08-09 @ 18:46:39
Postat av: Kattis

Jag har ett till tips till dig: kickboxning med kattis! ja! vilken idé! =)

2006-08-10 @ 12:33:39
Postat av: jag

får se om kick-boxningen... jag känner att för mycket planerad träning kan leda till grym tidsbrist och att spontana Lisa får tokspel när hon inte kan träna när andan faller på. får se alltså. men det hade varit skoj!

2006-08-14 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback