nytt liv del 1

nu är det dags att ta tag i mitt liv. allt pekar på att jag går och drar i det förflutna. speciellt eftersom det nu har hänt: n har skaffat en ny. någon på jobbet tydligen. that's all I need to know. och jag vet inte vad jag ska känna. jag känner mig mest bara tom och avtrubbad (kan bero på att jag är magsjuk och sovit 0 timmar i natt). det känns som om jag borde reagera med, känns som om jag borde vara ledsen och gråta. jag vill inte göra det sen. men någon gång lär jag ju springa på dem och då lär väl allt komma farande. men som busan säger så är det dags för mig att komma över det här och börja ragga! problemet är att när n gjorde slut så fick han mig att känna mig så ointressant och oattraktiv att det har varit svårt att komma över det. jag måste inse att jag faktiskt är något att ha.

and while we're on the subject: även basketvärlden bjuder på fina pojkar. har inte kommit på ett bra smeknamn för mitt senaste span än, men oh så fina armar han har! ville bara spela en väldigt nära match mot honom och sen sätta på honom i duschen. härligt att min libido har vaknat igen :D ska ut på fredag/lördag med busan och då blir det good old times.

förövrigt går andra dagen som medlem i viktklubb.se bra. jag äter absolut ingenting och har inget kvar i magen. snacka om att leva på reserver ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindergood

Svält dig inte bara...

2006-08-15 @ 13:03:56
Postat av: jag

ingen fara! är magsjuk så jag kan knappt äta någontign, det är därför!

2006-08-15 @ 14:40:45
Postat av: Linnea

magsjuka är en effektiv variant av diet...
krya på dig!
Hrm, vilken årsgrupp är ditt nya span i?

2006-08-16 @ 08:53:08
Postat av: jag

född 83. lammkött är inte min grej.

2006-08-16 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback