smooooth

satt på bussen på väg till hålan mitt i ingenstans idag när jag kom att tänka på att jag nästan satt och log. sen börjarde jag känna efter. klumpen i magen var borta och jag hade ingenting att noja över. det måste det vara så att jag just nu mår bra. jag vet inte var det kom ifrån och jag vet inte när det hände men helt plötsligt har jag livslust och nyfikenhet igen. jag vill göra saker, jag vill träffa människor, jag vill lära mig något nytt. jag vill inte ens tänka på hur länge sedan det var jag kände såhär. men det är skönt att jag gör det nu i alla fall.

en del i det hela är att jag äntligen är fri. fri från n. när han sa att han träffade någon var det som om jag släppte något, släppte honom. nu vet jag att det inte är någon idé att gå och fundera över vad som skulle hända om han ångrade sig helt plötsligt. nu är det verkligen slut. definitivt. jag vet ju att det har varit det sen den 3 december, men nu är det verkligen uppenbart på alla sätt och vis och det är så skönt.

och inatt fick jag äntligen sex. det var på tiden. det bästa är att jag känner ingen ångest, inga känslor för killen över huvud taget och jag ångrar mig inte. jag har haft mitt första bekymmersfria one-night-stand.

jag mår bra nu, kompis, jag mår bra nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt o höra! :)
När kommer du hem till storstan igen?
kramkram

2006-08-21 @ 20:43:03
Postat av: jag

torsdag och det kommer vara en underbar dag! vi får ta och ses snart!

kram

2006-08-21 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback