top 100 dance hits

sitter i soffan med min nya dator (fick av pappa alltså ingen mac book), har ont i magen (laktosöverkänslig?) och lyssnar på mina nerladdade top 100 dance hits. 60 mil härifrån pågår en BiB-kväll. känns lite tråkigt att inte vara där, speciellt som jag knappt sett tre av dem på ett år. ah well. ska ringa dem så fort jag är klar med det här.

busan har kommit hem nu i alla fall, hon kommer hit på söndag. trevligt att få lite sällskap om inte annat.

köpte ett par skor igår, fantastiskt snygga röda högklackade sandaler. är helt chockad över mig själv, men jag är kär och för 280 kr är det helt ok. (oroa dig inte fag hag, det blir minst ett par nya sneakers i höst).

annars händer det inte så mycket. var ute och åt med familjen ikväll, trevligt var det och god mat. vi börjar kunna umgås på riktigt allihopa. vi börjar bli en familj. känns lite konstigt, men jag antar att det är på tiden.

lillebror trodde han hade tappat sin iPod idag. skräckupplevelse. jag började tänka på hur det skulle kännas om jag tappade tyesha. får nästan panik bara genom att tänka på det.

nu tackar jag och house of pain för oss. dags att ringa BiB-kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback