jul jul strålande jul

ja, jag älskar mina föräldrar, men hur kan de då gå en på nerverna som de gör? helt otroligt! samma sak varenda gång. fast den här gången kanske det inte är så konstigt. jag lämnade 2 metersmannen hemma, det är sista gången ever i mitt barndomshem och jag ska tillbringa julen med HELA släkten. 14 pers. norén, släng dig i väggen.

2 metersmannen gick tidigare från jobbet för att vinka av mig på stationen. jag har ännu inte förstått att de flesta faktiskt gör sådana saker. jag lever fortfarande i en värld där förhållandet med n är normen. att prata, släppa in någon och ställa upp för varandra är helt nytt för mig. men jag är så glad över att jag äntligen har hittat det. saknar honom redan. otroligt mycket.

julafton på söndag. joy and happy day. blir mer och mer anti jul för varje år som går. kanske borde åka bort nästa jul? till ett muslimskt land så man slipper skiten. varför inte???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback