ändrade planer

skjuter upp min stockholmsresa en vecka för att kunna åka på coach kick-off. det ska bli jättekul, men nackdelen är att jag inte får min partyhelg. men förhoppningsvis får jag ledigt den 11 augusti så då får jag en hel dag iaf och två lediga kvällar.

jobbet suger. det är inte så att jag har idioter till arbetskamrater (träffar dem aldrig) eller något sånt utan det är bara så förbenat tråkigt! jag, den icke köttätande disk- och städhataren tilbringar dagarna med att sälja kött och städa och diska upp efter mig. BORING! nästa år ska det bli ett annat jobb. så är det bara!

minuter i uppförsbacke på cykel i motvind: 25
arbetade timmar: 6
sticksår: 1
potentiella span: 000000
antal muskler med träningsvärk: en hel del i låren efter en språngmarsch på stranden igår

vill hem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback