bästa sommaren

tog första kvällsdoppet, första doppet överhuvudtaget, i havet i år. det är ovanligt varmt i vattnet och det är extremt varmt i luften. högsommar!

jag glömmer alltid bort hur mycket jag älskar vitemölla när jag inte har varit här ett tag. jag känner skillnaden från förrförra sommaren när jag var i åkarp och gick en runda i byn fick jag bara ångest och ville hem. här blir jag bara lugn och går runt och ler. varenda hus, nästan varenda sten bär med sig någon form av minne. tjejerna som ramar (ja, skjutsa heter så på skånska) varandra i byn, barnen som leker dunkgömme, allt har jag gjort tidigare somrar, de bästa somrarna i mitt liv.

väntar bara på att a och d ska dyka upp så jag har någon att dela allt med igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback