fet?

jag kan inte hjälpa det, men varenda gång hon säger att hon är tjock eller kallar sig själv för tjockis så är den första tanken som dyker upp hos mig: hon måste tycka jag är ett jävla fläskberg. hon väger säkert 10 kilo mindre än mig och är max 5 cm kortare. visst, jag är inte pinnsmal, har aldrig varit, och har dessutom gått upp i vikt den senaste tiden men jag är fanimej inte tjock! jag har lite mage, rumpa och lår, jag är kvinna!

jag vill inte känna den här vikthetsen, har aldrig gjort det tidigare men har ohjälpligt dragits med i den. jag vet att jag måste gå ner lite, mina kläder måste sitta snyggt mpå mig igen, men hade det inte varit för det hade jag nog varit nöjd som det är. jag hatar att någon annan får mig att känna saker som inte är jag. det ligger inte i min natur att tycka jag är tjock, eller ens bry mig om det. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback