sammanfattning

jag tillbringar mycket tid framför datorn men orkar aldrig skriva. känner mig för lånt efter. en sammanfattning kan vara på plats:

var 16 dagar i USA. besökte: San Francisco, Eureka, Trinidad (helt sant), Gold Beach, Corvallis, Klamath Falls, Nevada öknen, Reno, Lake Tahoe, Berkley inkl. collegecampuset, vilket innebär tre delstater: California, Oregon och Nevada. det var kul, mycket scenic views och jag överlevde två veckor med mina föräldrar.

bor nu i sommarstugan, börjar första dagen av 8 veckor i charken imorgon. tänk mac book, tänk mac book... v kommer ner  vecka 28, blir bra, och fag hag kommer ner i augusti förhoppningsvis om hon inte har för mycket att göra med flytten. hon bor på lappis, hon bor på lappis ;-)

n.. ja.. vi pratade idag, det kändes bra. nu när jag är här saknar jag honom inte så mycket. skönt som bara den. vill hitta mig en sommarflört, vi får se hur det går.

d ska var här i tre veckor, det ska bli skönt, någon att prata med om han bara kan slita sig från sin familj. annars får jag väl våldgästa dem som vanligt.

nu ska grannen och jag ut och gå med hans dotter. hoppas han kan prata om något annat än alla människor här bara. blir lätt lite enformigt.

och just det... råkade köra förvaltningen. får se hur jag gör i höst.

puss å kram människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback