setback

jag kan inte tillåta honom göra såhär mot mig längre. han ringde idag. han satt på en busshållplats och hade tråkigt och ringde mig för han ville höra hur det var med mig. han ringer mig runt en gång i veckan. ringer han sina andra vänner lika ofta? saknar han mig, är det därför han ringer? han har inte fått mig att känna såhär sen innan usa. men alla har väl små setbacks antar jag.

jag måste komma på ett sätt som jag kan blockera ut honom ur mitt känsloregister. ska egentligen inte behöva men det verkar inte finnas något annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du kanske ska låta det gå lite längre mellan samtalen? Inte för att vara en mean bitch, men du behöver ju inte prata med honom bara för att han har tråkigt. Speciellt inte om det får dig att bli ledsen. Pusss på dig.

2006-07-26 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback