spel

jag håller på att få tokspel på att aldrig få vara själv. det är alltid någon hemma! frustrerande.

något annat som är frustrerande är min sexlust kombinerat med bristen på folk att ha sex med. d's kompis, tummetott (i brist på annat, är less på att kalla folk en bokstav), var här i helgen och god damn I wanted to do him! väldigt spännande eftersom han åker longboard med n. the plot thickens. varför göra det lätt när man kan göra det svårt? hoppas i alla fall att vi ses nåt i höst och att vi får till det. jag vill ha honom! vet inte om han vill ha mig, men han verkar inte vara svår.

jobbet är som vanligt, tråkigt. har grym hemlängtan. vill sitta på fag hags nya balkong och dricka te, vill hänga med v innan hon drar, vill jobba med nobel, vill jobba med 100-årsjubileet. allt som inte innebär att vara här och jobba på lanthandeln.

tycker d och tummetott kan komma ner igen så jag kan få lite sex. det vore trevligt.

Kommentarer
Postat av: Faaaaag hag

shoo biatch.
nu har jag kollat igenom min lilla kalender och det framgår inte riktigt om vi skulle gå ut och partta på den 10e eller 11e? middag 10e eller 11e? du måste berätta så att jag kan skräddarsy ett oförglömlig 08-äventyr! :) peeeeace

2006-08-04 @ 00:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback