working girl

-minuter i uppförsbacke på cykel: fortfarande runt 20, men betydligt mindre flås när jag kommer fram.
-arbetade timmar de senaste dagarna: 9 h/dag
- potentiella span: 2!!!!! hoppas bara att de kommer tillbaka.
- mm ökad omkrets på högerarmen: minst 5
- mm ökad omkrets på vänsterarmen: minus 5
- smärta i fötterna: fötter? vilka fötter? de känns inte längre!
- minuter med hemlängtan: varenda sekund.
- antal lagade måltider de senaste dagarna: 0
-antal ätna skivor kalkon: oändliga

sammanfattning: jag jobbar så mycket att jag inte okrar laga mat. mina muskler på högerarmen håller på att utvecklas till något som är mycket större än de på den vänstra. jag blir kåtare för varje dag som går men har inte ens ögongodis att distrahera mig med (vilket har lett till väldigt obscena tankar om d...) och jag vill bara hem.

over and out.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din stackare! Vet ju va du genomlider o tiden går aldrig så sakta som när man står i charkdisk. När är detta elände över? När kommer du tillbaks till Stockholm?
Kramkram

2006-07-25 @ 12:00:53
Postat av: Kattis

JAG HAR BREDBAND HEMMA!!!!

Aah.. helt jävla amazingly underbart! Tänk att livet blir så fattigt utan internet..

Hehe.. miss you homegirl men nu är det ju inte sååå länge kvar tills vi kan ssssshaka ass.. :)

Puss.

2006-07-25 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback