dumpad

min gamla blogg  är dum. lita inte på att universitetet gör funktionella saker. men this is the real shit. min gamla blogg (med tre inlägg) finns på blogs.su.se/lige2871/

ja, så var man helt plötsligt singel singel. j bestämde sig för att  det inte var någon bra idé för oss att fortsätta vara vänner med förmåner. jag kan inte säga att jag är ledsen över det.  visst, det är lite tråkigt att inte få regelbundet sex och jag är fortfarande tänd på honom, men det är nog lika bra. jag är långt  ifrån redo för något  seriöst och som jag sagt tidigare så var det på väg antingen mot det här eller mot något mer seriöst. bäst för alla parter helt enkelt. fast han var tydligen jätterädd för att vi inte skulle kunna vara vänner längre. det räckte inte med att jag hävdade att jag inte var arg och vi självklart skulle fortsätta vara vänner, han hade pratat med e igår också för att vara helt säker på att jag inte var arg. helt ärligt känns det ganska skönt. ett ångestmoment mindre. nu kanske det blir lite lättare att fokusera på skolan. 

var på bal och receeftersläpp igår. mycket trevligt och mår nog bättre än jag förtjänaridag. det bästa med kvällen var ändå att lindergood hookade med min kollega f. did  not see that coming! hade mycket roligt åt det idag när vi åt pizza. börjar bli riktigt bra kompis med lindergood, känns bra. jag och j funkar som polare också. vi var ute och gick bara vi två och han var med och pizza. börjar skaffa mig en hel del killkompisar nu. 

ska gå och prata med studenthälsan nu på onsdag. ska bli skönt. fast just nu mår jag inte så dåligt. inbillar jag mig i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback