jävla natt

argh, kan inte sova! i natt låg jag, till råga på allt, och grät över n. det har jag inte gjort sen hawaii. jag trodde jag var över den här skiten. känns bättre idag iofs, men med fyra timmars sömn så är man inte så med i matchen. jag längtar efter en vecka med minst 8 timmars sömn varje natt. himmelriket! och jag längtar efter en hel vecka med ingenting att göra. i juni... då får jag vara ledig. ser nästan ljuset i tunneln!

pratade med k idag för första gången på vad som känns som jättelänge. bara en månad kvar nu, sen kommer dom hem. sen blir det party i hela sverige. vi ska rocka! (eller ja, hiphopa, men det låter inte riktigt lika bra).

bild på mina älskade cheap monday kommer!

Kommentarer
Postat av: kattis

bild bild bild! :)

2006-03-29 @ 02:56:38
Postat av: Lisa

måste hitta nån som kan ta den också! jag har faktiskt inga roommates...

2006-03-29 @ 10:49:38
Postat av: kattis

spegel? hålla kameran mot sig själv? vi bloggers vet hur man gör :)

2006-03-29 @ 22:34:12
Postat av: Erik

Om du frågade kanske? Min mobil tar riktigt bra bilder i dagsljus.

2006-03-30 @ 08:12:53
Postat av: Lisa

har tagit kort nu. kommer upp så fort min dator bestämmer sig för att fungera.

2006-03-30 @ 14:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback