stressad

har tenta om fyra veckor och har inte gjort så mycket som jag ska. valborg är om fem veckor och har DEFINITIVT inte gjort så mycket som jag ska där. stressen börjar göra sig påmind vilket leder till att jag inte kan göra någonting. jag måste lära mig hantera sånt här och, framför allt, göra hållbara planeringar.

känns som om allting bara är kaos igen. vet varken vad som är upp eller ner. men imorgon, imorgon ska jag få prata om allt. men tänk om hon säger att jag överdriver, att ingen är fel på mig, att jag inte behöver vara där? mår ju inte direkt dåligt just nu, det är bara oordning. men det kanske räcker.


om jag slutade tänka så jävla mycket hade saker och ting varit lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback