valborgare

har nu tillbringat 7 timmar på SSCO med att göra om valborgaren. jag hoppas folk åker på pubrundan nu annars är det en jävla massa jobb (och pengar) som har gått till ingenting. men det känns bra att vi kan skicka iväg den till tryck i alla fall.

den senaste veckan har varit helt galen. det känns som om det har gått en månad. har knappt haft en stund för mig själv. men det är så det ska se ut framöver tror jag. fyra veckor till tenta, fem veckor till valborg, en vecka till ny kurs... vem behöver ett liv? ser fram emot när valborg är över för då kan jag äntligen koncentrera mig mer eller mindre en  sak. men det är roligt, lite mycket bara.


ända sen jag  var hos psykologen (i onsdags, men ändå) så känns det som om jag kanske inte riktigt är över n trots allt. men å andra sidan drog hon upp så mycket så det kan vara annat skit som hänger kvar också. och sen får man inte glömma att jag inte har sovit på en  vecka pga den förbannade valborgaren, men nu är den nästan klar! bara pengaångesten kvar. men det löser sig alltid. om jag bara kunde få ett sommarjobb nu också så skulle allt vara toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback