5 månader

sist jag hade den här rubriken på något hade vi varit tillsammans i fem månader och  jag  var fortfarande nykär. men nu... på onsdag  är det  fem månader sen han gjorde slut. och jag kan inte bestämma mig. saknar  jag fortfarande honom? tycker jag fortfarande om honom mer än jag borde? vi sågs igår och jag är så kluven. det känns ganska mycket som om jag skaknar min n, som jag såg honom, som han var när han var med  mig. men han finns inte längre.

fem månader  som singel.  och jag vet fortfarande inte om det var värt det. ska man behöva slänga bort flera år  på förhållanden som går sönder som det sedan tar år att reparera. är det värt det?



nu är valborg över. tänker spendera första maj i sängen. blev en väldigt skvallerfri helg. jag hade hoppats på att kunna skvallra lite om mig själv men tydligen är jag  född utan slampgenen. om jag inte får dåndimpen när jag ser nån första gången så kan jag inte ens förmå mig att hångla  med personen, oavsett hur söt han är. säkert en bra egenskap i slutändan, men det är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback