lundakarneval och annat skit

jag är så förkyld! att åka på lundakarnevalen när man hade haft feber tidigare i veckan kanske inte var det bästa valet jag gjort i hela mitt liv, men oj vad kul det var!

kan inte direkt säga vad jag gjorde egentligen, var mest bara överallt och gjorde ingenting. hur kan det vara kul? var så sliten iaf att jag inte ens orkade med sista dagen, åkte hem till mamma och lät henne ta hand om mig istället. men det var redigt partay. busan har flyttat in i bästa kollektivet mitt i Lund med bar och lounge i källaren. om jag flyttar tillbaka till Lund inom de närmsta åren hoppas jag på att kunna bo där.

jag vet inte om jag saknar Lund egentligen. ibland får jag för mig att jag gör det, men varje gång jag är hemma inser jag hur mycket bättre jag passar in i Stockholm. skåningar är mycket större på nåt sätt, i personligheten, sättet att vara, något som jag aldrig kommer bli. jag vill inte vara så heller. i Stockholm är det ok att vara dryg och inte vara polare med ALLA. sen är det lite större så man slipper springa in i samma människor hela tiden om man verkligen inte vill. jag älskar Lund, men att vara student där hade jag nog aldrig pallat. (härligt att mina små skånska uttryck är tillbaka)

nu är det feststopp tills på fredag då det är dags för popaganga. ska se david and the citizens och le sport på fredag och shout out louds på lördag. s o l ska helt klart bli roligast att se, lär vara absurt mycket folk där bara, de är ju grymma!

nästa vecka kommer musketöserna hem (YEY) och då är det dags för tanktömning. jag vet inte riktigt vart någonstans tiden för plugg finns, men om jag gräver lite så dyker den nog upp. klarade processen iaf, men som jag trodde fick maddog bättre än mig. processrätt är helt enkelt inte min grej. fick höra något lugnande dock: den mest framträdanda av doktoranderna på straffrätten fick bara B i det ämnet och se vart hon är nu. jag kommer klara mig alldeles utmärkt på mina svenssonbetyg. fast å andra sidan verkar jag allt som oftast landa på fötterna. så länge jag får vara lite cynisk och bitter klarar jag mig alltid.

Kommentarer
Postat av: Kattis

GRATTIS!!!! Nu behöver du aldrig mer skriva processen, kompis! :)

När är din sista tenta? Ska du med på 666-sittningen? Vi kan ju gå på den tillsammans!! Hihi..

Kram kram

2006-05-24 @ 20:58:07
Postat av: Anonym

ja, ska med på 666, men har tenta dagen efter så det blir lugnt för min del.

snart är ni hemma!

KRAM

2006-05-25 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback