sommar sommar sommar

sommarvärmen har gjort sitt. har inte pluggat så här bra på länge. säkert 150 sidor på 3 dagar, mer än jag läst de tre senaste veckorna. kanske är till och med skolan på väg att lossna nu. bara min ångest kvar då, som kommer och går. kunde varit värre. tillbringade lördagen på  en filt i vasaparken och mina böcker och på kvällen blev det  spontanutgångmed  v. blev  tokraggad  på av  en kille  i turkos take  off-munktröja  med polotröja  under. ibland undrar man vad  killar tror. om en tjej vill gå hem med  någon på krogen vill hon gå hem med någon som är snygg.  annars går hon hem själv.

får tillbaka mitt processresultat på fredag... vet inte riktigt om jag vill veta. mina instinkter säger mig att det gick ok, men jag vet inte om jag  vågar lite på mina instikter. de har haft  fel ganska ofta och jag vill inte bli allt för besviken. vill  kunna ha en ångestfri sommar och slippa tänka på skolan över huvud taget. bara gå runt i sommarstugan och vilja krypa ur mitt eget skinn pga tristess. hoppas det inte  kommer regna allt för mycket i somma, då kommer  jag verkligen klättra på väggarna. å andra sidan kommer jag inte ha något annat val än att lära känna min lillebror. 20 år senare kanske det är dags liksom...

om en månad och två dagar sitter jag på ett flygplan på väg till the big gaycity in the west  - san francisco -för 16 dagars semester. ska bli så jävla nice! napa valley, valsafari. kanske till och med kan få till det där med surfningen den här gången! 



23 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback