Sri Lanka nästa!

helt otroligt, jag glider vidare på mitt bananskal! pappa fick svar från sin polare på Sri Lanka igår, hennes man kan garanterat fixa praktikplats till mig!!!!! eller så kan jag skriva ex jobb därnere som Minor Field Study via Sida. helt otroligt! jag är så glad! precis det jag ville. återstår en hel del.. måste först bestämma mig om jag vill göra praktik eller ex jobbet, lutar åt praktik just nu, sen är det grejer med institutionen, bestämma när jag ska åka, hur länge jag ska vara där, ska jag göra något mer där nere... men allt sånt spelar ingen roll, jag ska till Sri Lanka! whiiiiieeee!!! det kan inte bli bättre, eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea

GRATTIS!! Åh vad kul, härligt att få precis det man verkligen vill!

2006-05-30 @ 19:34:10
Postat av: Erik

GRATTIS! Kommer hålla ett öga på Sri Lanka ett tag framöver...

2006-05-30 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback