rosa moln

värt det eller inte, nu är jag fast. han är bara wow och det är rosa moln och ångest för att han ska försvinna och allt annat som hör till. men det verkar inte som om han är på väg någonstans. han fyller 25 imorgon men vill ändå träffa mig efter släktmiddag och firande med kompisar. så nu är det bara för mig att köpa en present oxå. men det löser sig. blir nog en mössa så han slipper frysa om sitt rakade huvud.

jag håller på att bli kär. nu gäller det bara att ha "snacket". om det behövs.

men rosa moln och leenden, det är statusen just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va kul!
Har inte läst på ett par veckor o vilken överraskning man fick! :)
Vet inte varför men det är kul när andra blir kära, som om det smittar av sig på nått vis!
Håller tummarna för att allt går som det ska o lycka till m presenten.
Kram

2006-11-07 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback