ska det vara så jävla svårt?

ok, vi hade nästan snacket i måndags natt. vi kom fram till att vi inte är oseriösa. sen tog det stopp. jag hoppas det berodde på att vi inte var redo att ta förhållandesteget annars är jag fast i ett förhållande där jag än en gång inte vågar prata. men det tror jag inte. allt känns så mycket lättare med 2 meters mannen. jag är mer bekväm, mer öppen, mer mig själv. jag lider inte av samma ångest som jag gjorde med n. å andra sidan är det inte lika häftiga känslor. inte samma knytning i magen varenda gång jag ser på honom, inte samma sexlust varenda gång han tar på mig. men det är bara att komma över. det är inte sämre på grund av det, antagligen bättre eftersom trygghet är en så viktig grej för mig. det är bara det att min inre drama queen inte får samma utlopp.

ah well, man kan inte få allt här i världen.

vi ska till sjögräs ikväll så han kan bli dissikerad av mina vänner. det ska bli roligt =)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har övat hela dan.. Kommer va en BITCH! heheehehehe..

2006-11-10 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback