2-meters mannen

 jag har inte fått några gröna kuddar i sängen än, däremot en man under täcket. det är inte rosa moln och bröllopsklockor som ringer men det är en vilja att han ska fortsätta ligga där bredvid mig i sängen och le och få mig att vilja le och aldrig gå upp. det är fint.

vi har spenderat två nätter tillsammans. inget sex men mycket hångel och mer prat, om allt mellan himmel och jord.

han åker snowboard, lyssnar på bra musik, är vänster (ja, är ni förvånade eller) och tvättäkta söderbetongbarn. trevlig som bara den och får mig att må bra. och så är han faktiskt snygg också, min 2-meters man (glömde jag nämna att han är 198 cm lång? me like).

jag hoppas att det här går bra nu, att jag inte får kalla fötter, inte har tillräckligt starka känslor eller något annat typiskt mig. men just nu ska jag njuta av att jag har träffat någon jag tycker om som jag inte har en massa issues med. allt är bara nytt och fint.

Kommentarer
Postat av: Spanks

Go girl!

2006-10-22 @ 22:22:21
Postat av: Torvald

Fan va nice!!!! Håller tummarna för att känslan stannar kvar! :)

2006-10-26 @ 04:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback