dubbelseende

enligt min optiker är jag ett allvarligt fall av dubbelseende. hade de gjort något åt saken när jag var liten hade jag inte haft det här problemet nu. istället så får jag ont i huvudet så fort jag är trött eller stressad för jag ser allting två gånger.

just nu är jag verkligen inte glad på den svenska läkarkåren. jag vet, inte snällt att dra alla över en kam... men jag var ju på en kontroll när jag var tre år och de sa att mitt dubbelseende inte var tillräckligt allvarligt för att det skulle behövas sättas in några åtgärder. bite me, säger jag! de kan ju prova hur det är att gå runt med konstant huvudvärk!

jag är så arg att jag gråter just nu. och det värsta är att det är ärftligt så jag kommer skicka det här vidare i generationer framöver. tack så mycket, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback