för bra

nu har vi setts både söndag och måndag.

igår tog han mig på en fyra timmars promenad runt  "hans" söder. vi pratade konstant och sen gick vi hem till honom och käkade middag och hade sex "s-style". han är trevlig, snygg, lyssnar på bra musik. vi funkar bra ihop och han kan kyssas. vi klickar helt enkelt.

men det är för bra. jag går och letar efter fel. det kan inte bara vara lätt. det ska vara kamp, ångest, inte veta någonting och bara helt jättedåligt innan man blir tillsammans. sen ska innan-ångesten gå över i han-kommer-lämna-mig-ångesten och även om man är lycklig så ska man samtidigt vara livrädd. det ska inte vara lätt och ångestfritt. jag har inte ens tentaångest! min teori är att de båda ångestvarianterna tar ut varandra.


s tyckte jag skulle blanka tentan så jag iaf kände ångest för något så det kändes normalt. det är inte normalt för mig att vara ångestfri, speciellt inte när tenta och/eller killar är inblandade.


jag är rädd att jag kommer göra något jättedumt bara för att jag inte är rädd att förlora honom. testa honom på alla sätt och vis tills han tröttnar och gör slut. om vi ens blir tillsammans, ska inte ta ut händelserna i förskott här inte.

gaah! jag önskar jag bara för en gångs skull kunde sluta tänka! det hade varit så skönt. men jag vet verkligen inte hur man gör det. jag har i alla fall bestämt mig för att ge mig och 2-meters mannen en chans. på riktigt. jag har slängt mina löparskor och måste köpa nya om jag får för mig att jag behöver springa ifrån det hela och det har jag helt enkelt inte råd med.


Kommentarer
Postat av: Spanks

Okej, ta det från en som numera vet: Ibland är det lätt! Fundera inte på varför, just go with the flow!

2006-10-31 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback