förlorare

vi förlorade båda av helgens matcher. vi kunde ha vunnit dagens om vi bara hade spelat som i tredje perioden. damn, pojkarna var duktiga!

fastän vi förlorade kändes det som om jag hade moln under fötterna på vägen hem från pendeln. när jag kom hem så fick jag äntligen städat min lägenhet och handlat mat. det var välbehövligt.

så länge jag inte tänker på skolan så mår jag väldigt bra just nu. det känns konstigt. bra, men konstigt. min ångestnivå är väldigt låg för tillfället, så länge jag inte dricker alkohol. kanske, och jag hoppas verkligen det, mår jag bra i mig själv för en gångs skull.

så killarna kan fortsätta förlora sina matcher, jag kan fortsätta vara singel och fattis, så länge jag får fortsätta må såhär. då spelar det ingen roll att jag kanske är en förlorare.


Kommentarer
Postat av: Torvald

om jag får vara lite filosofisk, är det inte just dom stunderna man lever för? :)

2006-10-09 @ 19:44:17
Postat av: DK

filosofi finns det alltid plats för!

2006-10-10 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback