höstkänslor

jag förstår inte de som älskar hösten. det är regnigt,  det är kallt, det är mörkt och det blir bara värre. då och då kommer solen fram och påminner oss om vad vi missar. 

jag vill inte sparka löv i parken, använda paraply, regnjacka, tjocka halsdukar, få finnar och elektriskt hår. jag vill vara varm, kunna dricka kaffe i solen på en uteservering, ha på mig jeans och linne och bara vara allmänt snygg.

jag gillar inte tidiga hösten i september när det gröna börjar försvinna från träden, jag gillar inte oktoberhösten med regn, vind och kyla. jag gillar inte senhöst som bara är mörkt mörkt mörkt. jag gillar verkligen inte när hösten aldrig tar slut och bara fortsätter in i december och januari. nej, hösten är ingen favorit. alls. usch.

Kommentarer
Postat av: ...en obotlig romantiker...

Du är kommer alltid att vara allmänt snygg vad du än har på dig!

2006-10-20 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback