ledigt

har helt på eget bevåg tagit ledigt idag. jag behöver en dag när jag bara kan tänka på mig själv. så nu ligger jag i sängen, tittar på madonna justify my love. porrigt värre (videon alltså).

två veckor kvar till tentan. har inte riktigt tänkt på den förrän i måndags. vi får se hur det går. omtentan är dagen efter nobel klockan 9 på morgonen. MÅSTE klara den här alltså. no pressue.

ska äta lunch med torvald och fag hag idag. ska blir trevligt. kommer inte sätta en fot på universitetet.

ännu ett inlägg då jag inte har något att säga. charmerande.

Kommentarer
Postat av: Erik

Justify my love är med Kylie Minogue... :-) Jag har inte heller gjort nåt vettigt alls idag. Rätt skönt ändå.

2006-10-18 @ 18:35:29
Postat av: Anonym

jodå, det är visst madonna - kolla länken http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Justify-My-Love-lyrics-Madonna/EECA201CEA7094254825688C0009C51A

2006-10-18 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback