rörelsefrämmande föremål

ok. han messade mig igår. vi ska ses idag. om jag fortfarande vill. och det vill jag såklart. men det innbär att mina studier som skulle pågått i tre timmar idag bara blev en timme. ska försöka skriva lite anteckningar snart, men vi har marskalksmöte idag också så det tar upp lite av min tankeverksamhet.

dock verkar hela min hjärna vara indränkt i skatterätt. det första jag tänkte på när jag vaknade igår morse var att rörelsefrämmande föremål är avdragsgilla i inkomstslaget näringsverksamhet. makes no sense om man inte har läst skatten, men bara det att det är det första jag tänker på är ganska stört. har aldrig hänt mig förr. ändå är det såå mycket jag inte kan man jag kan inte fokusera mig just nu. ser kursare över hela SP som verkligen sitter och hårdpluggar men jag kan inte förmå mig att göra det. har aldrig kunnat plugga bra veckan innan tentan, ändå är det då jag planerar att lära mig allt. härlig ekvation.

nej, får göra nåt seriöst nu innan jag går och handlar lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback