haiiia

är på väg till mitt andra kickboxningspass ever. har träningsvärk sen det första så vi får se hur det går. men det är kul iaf. hoppas bara på att träningen blir lite mer intensiv den här gången. har träningsvärk nu men var inte direkt slut efter passet. efter träning vill ska man mest vilja hem och dö.

var på IKEA i onsdags. det som jag mest av allt åkte dit för hade de såklart inte. men jag köpte nytt porslin och har ÄNTLIGEN ett överkast till sängen. härligt chokladbrunt! städade hela lägenheten idag också inkl. tvättade fyra fulla blåa IKEA-kassar. inte lite tvätt inte.

pratade med n idag också, han ringde för att fråga om böcker. och det kändes inte konstigt alls. vi ska till och med samköpa macbook (till honom) och iPod nano (till mamma). jag är en storsint människa som kommer överens med alla. ska verkligen försöka prata om nya flickvännen också. kanske till och med vågar fråga vad hon heter.

nu ska jag gå och köpa såna grejer man lindar runt handen för att ha på träningen. so long så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback