inte så smart

ibland undrar jag hur mitt lilla ex tänker. han har en bild på sig och flickvännen som presbild på msn och börjar prata med mig. jag undrar om han tänker alls.

de stod där och pussade varandra i varsin palestinasjal. det bara bekräftar det att vi inte var rätt för varandra. vi var på väg åt helt olika håll. men det gör inget för jag har skaffat mig ett nytt span, en riktig hunk! såklart går han på kickboxningen och jag har ingen aning om vad han heter.

jag vet att han är ca 185 cm lång, blond, har riktigt vackra armar och stora byxor. allt jag vill ha i en kille, ytligt sett. ska nog börja kalla honom hunken. lär väl uptäcka nästa gång jag ser honom att han inte är så het eller nåt. typiskt mig. eller så kommer jag tycka att han är lika het som jag hitills har tyckt och bli toknervös varje gång jag ser honom och därmed aldrig komma längre än ett stammande hej. problem problem.

Kommentarer
Postat av: kattis

hahahahahahahahaha... varsin palestinasjal!! ja, är man över 14 år är ju inte det så charmigt.. =)

Blondie blir nog mycket bättre, tror jag!

2006-09-22 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback