längre och längre

listan över saker som jag blev av med blir bara längre och längre. för varje sak blir även min ångest större och större. jag drar mig verkligen för att gå till bostadsrättsföreningen och säga att mina nycklar blev stulna. mest för att jag inser att det kan kosta mig två studiebidrag. avbetalningsplan var det ja. å andra sidan tycker man ju att de borde vara försäkrade för sådant, det kan ju knappast vara första gången det händer. jaja.

på fredag är det äntligen dags för rom. ska bli skönt att komma hemifrån och slippa tänka på det här hela tiden. meck meck meck säger jag bara. men det känns som om det sakta men säkert börjar ordna upp sig. kan bara hoppas att jag får ut något på försäkringen, annars blir det verkligen dyrt.

jag har ju minst sagt lärt mig en läxa. och jag måste ha gjort någon människa väldigt illa för att förtjäna den här karman. eller så går det bara väldigt bra för spanky just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ingår inte att tappa bort nycklar i drulleförsäkringen?
Kram

2006-09-26 @ 20:45:42
Postat av: Spanky

Jo, det går bättre och bättre, men jag hade hellre sett nån slags jämvikt... :-S

2006-09-26 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback