man blir aldrig stor

just nu vill jag ha mina föräldrar här. lyckades supa bort mobil, nycklar och iPod (min älskade Tyesha) i lördags. mobilen och Tyesha är ju bara prylar, men nycklarna kan leda till tusentals kronor för låsbyten. det har jag INTE råd med.

sitter och väntar på låssmeden just nu som aldrig brukade vara sen men skulle varit här för 20 minuter sedan. kul kul.

jag förstår fortfarande inte hur jag kunde tappa omdömet så stenhårt och dricka så mycket, jag som inte skulle dricka så mycket för jag skulle upp och träna dagen efter. det gick ju bra... var skakbakis när jag gick och lade mig klockan 23.

kanske dags att växa upp nu? är helt avtänd vad gäller alkohol iaf. fan på gränsen att bli nykterist eller nåt för det här ska inte hända. kanske när man är 17, inte när man är 23.

jag är i alla fall inte stor än och vill ha mamma och pappa här säger att allt kommer att ordna sig. men som pappa sa i mailet han skickade:

"det är värre att tappa sugen än nycklarna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback