på smällen

allt känns lite för bra, lite för lätt. väntar på smällen. jag vet fag hag, ska inte vara så neggo, men det är svårt när man är van vid att det alltid är något som är fel.

går hela tiden och försöker reda ut vad som måste göras i mitt liv så att jag inte missar något. att göra den här veckan:
- ringa nobelstiftelsen. inte skjuta upp det längre!
- hjälpa stewie med festen. inte mitt jobb egentligen, men kan inte låta bli att ställa upp. vill ju att det ska bli bra!
- planera två träningar samt försöka få till datum för föräldramöte.
- börja plugga och sätta igång med grupparbetet. på riktigt. skatterätt, oh joy...
- prata med alyssa och våra mammor om rom. vad vi ska hitta på när vi inte shoppar!
- kickboxa som om mitt liv hängde på det :-)

det är inte så mycket när man väl staplar upp det men jag får hela tiden känslan av att jag glömmer något. irriterande.

ikväll blir det blandträning istället för nybörjare. ska bli intressant. har dock fått ont i foten. inte bra. skadad första veckan.... märks att man börjar bli gammal, eller hur? ;-)

nej, dags att återgå till skatterättens fröjder.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Smällen var att bli kallad moderat ;)

2006-09-08 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback