babyboom

seedys kompis fick en son igår. hon är lika gammal som mig och har nu fått sitt första, planerade, barn. jag vet inte om jag ska känna att jag ligger efter eller att jag faktiskt tar mig tid att göra det jag vill innan barn och liknande kommer in i bilden. men var sak har sin tid antar jag, så barnen får vänta. jag kläckte iaf ur mig igår att när 2-metersmannen kommer hem från sina utlandsstudier och ska köpa lägenhet, så flyttar jag in. hans replik var att vi köper väl en lägenhet tillsammans? scary scary, men yes please =)

vi överlevde iaf helgen i vitemölla med bravur. han tycker om mina föräldrar, de är tydligen coola. so far so good.

jag är livrädd för att jag sitter och fantiserar ihop en framtid som aldrig kommer hända. 2mm är övertygad om att vi kommer hålla, bara vi pratar med varandra, men jag vågar inte tro lika stenhårt, bara hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med 2MM på den här! Allt går att lösa med bra kommunikation. Jag tror som fan på er, det vet du! Kram!

2007-04-10 @ 15:11:21
Postat av: Spanks

Din gästbok tycker inte om mig... Det var jag som skrev det förra i vart fall.

2007-04-10 @ 15:12:21
Postat av: Emelie

Hm, tror inte att du sitter och fantiserar. Du nojjar bara! :)
Om han tror på er så kör på! Fantisera hur mycket som helst om er framtid tillsammans och våga tro på den!
Kram

2007-04-11 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback