bbb - bored beyond belief

jag är uttråkad. jag borde egentligen läsa en lång artikel för att kunna svara på en multiple choice-fråga, men jag orkar inte. det är så tråkigt. eller det är inte det egentligen det är bara eftersom man måste som det är bbb. men snart är det dags att gå, om 35 min blir jag och 2-metersmannen utslängda från sp.

 jag vet att det är mycket skola nu i bloggen, men det är typ det som händer i mitt liv. men nu börjar jag hinna ikapp mitt liv, så snart kanske det kommer lite intressanta saker. det som kommer hända inom den närmsta framtiden är:

- vitemölla nästa helg
- 2mm åker bort i en vecka efter det =(
- helgen efter det - basket cup i eskilstuna. vi kommer få storstryk.
- det närmar sig kårvalet och (jag vet fortfarande inte hur det gick till) jag är engagerad i det hela. tyvärr är det roligt.
- senast 14 april vet jag om det blir jag och night capen framöver.
- plugga plugga plugga. 14 maj slutar jag plugga dubbelt

och så är jag förkyld igen. sista gången den här terminen hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback