sommaren är kort

det har varit sommarbesök i stockholm idag. folk tog på sig tunna kläder och begav sig till parker för att lapa sol. jag och spanky lunchade på lewan på rörstrandsgatan för att sedan sitta i vasaparken och snacka skit. eller snacka förhållande. känns konstigt att göra det med honom på det här sättet, men samtidigt väldigt bra. nu får vi se vem som gör vad först, men jag tror han kommer komma först med dem mesta.

jag kom precis hem från en grillkväll. blev lite spontant sådär. hade egentligen inga planer för kvällen så det var väldigt nice att träffa lite folk. känns konstigt att göra saker och ting såhär spontant utan att konsultera någon annan. skönt på ett sätt, men jag saknar 2metersmannen något fruktansvärt. jag tycker han ska komma hem nu. pratade med honom precis och det gjorde ju inte saken bättre. jag vill bara prata med honom, få ta på honom, titta på honom. men det är mindre än två dygn kvar nu, det kan jag stå ut med. jävla i-landsproblem. känner mig extremt privilgierad. sakna någon så det gör ont är det inte många som får. lucky me.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Vilket vackert väder vi har haft idag!~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback