Jag skulle bli gay för din skull

image11

(bilden är från
www.gp.se)

nu är jag hemma efter en helg i göteborg och, framförallt, Way Out West. jag måste bara säga att jag ÄLSKAR Regina Spektor. jag skulle kunna gifta mig med henne om hon skrev låtar till mig resten av livet.

annat vi såg var manu chao, som var lika bra som på roskilde 2002, shout out louds, hello saferide. lady sovereign och moneybrother. vi missade en del, men jag tror att jag och 2mm börjar bli gamla för vi orkade ingenting.

förövrigt så skulle jag vara mer än nöjd som Laleh skulle få en knut på stämbanden och aldrig mer kunna sjunga. jag vet inte varför, men jag STÅR INTE UT med henne. usch och fy säger jag bara.

men jag längtar redan efter reginas nästa spelning. jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback