abstraktionsprincipen

hur kan en liten hemtenta på två sidor kännas som himalaya? just nu bara blockerar den allt och är upphov till en halvtimmes lång gråtattack i natt. som tur är var 2-metersmannen där som vanligt och tröstade mig och försökte få mig att förstå att en sådan sak som en tenta hör hemma i den lilla lådan. i den stora lådan får saker som dödsjuka vänner och liknande ligga, inte rädslan för ett U på en 6p-kurs. den rationella drottning kokos vet det här, men när man ligger och inte kan sova pga ångest känns det så mycket större och värre.

inte mycket bättre känns det nu när jag sitter här och inte riktigt vet vad jag ska skriva. drömmen är att vara klar idag, men vi får allt se. jag undrar om det bara är jag som tycker att det är så himla svårt. och trots att jag vet att jag inte får, så känns det som om jag så jävla korkad för att jag inte fattar. men det kanske jag gör, jag tillåter bara inte mig själv att göra det. jävla mentala blockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback