duktig flicka!

jag undrar hur jag kan lida av "duktig flicka"-syndromet utan att vara duktig.

jag har tenta imorgon som jag har pluggat alldeles för lite till. min lägenhet är kaos och ett mindre grustag. jag borde diska och packa. men det här kanske är syndromet, attt man aldrig känner att jag gör nog för om folk i min närhet fick bestämma skulle jag nog ha legat i sängs de senaste två dagarna. är förkyld och allmänt sliten.

tydligen har jag varit duktig hela livet. så duktig att jag aldrig tagit hjälp av någon och utvecklat en rädsla för att folk inte ska tycka om mig om jag misslyckas. tjohoo.

Kommentarer
Postat av: Faaaaag hag

Snart får jag binda fast dig i sängen så du blir frisk och kan sparkas med mig! :)(köpte skydden idag!) Kram

2007-03-01 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback