the one

jag vill bara vara med honom hela hela hela hela hela tiden (orkar inte skriva hela fler gånger). jag trodde att jag kanske skulle tröttna på honom lite när vi var i london, men nej, det gjorde bara saken värre (eller bättre kanske?).

vi firar tremånadersdag idag. känns som vi varit tillsammans både längre och kortare, men mest längre. egentligen vill jag nog att det ska gå en så där ett, två år direkt, just nu, så vi kan flytta ihop och sånt. som det är nu känns det bara som det är en lång sträcka som vi måste gå innan vi kommer dit vi vet vi att är på väg. ibland önskar jag att sträckan var lite kortare, men det är nog bara bra att det inte är det. vill inte rusa in i något som jag inte är redo för. men någonstans i nere i mitt naiva inre så har jag nog redan bestämt mig. det är han. han är mr right. den jag vill spendera resten av mitt liv med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad för din skull! Vet precis hur det känns... 2MM tycker vi om.

2007-02-15 @ 16:15:01
Postat av: Linnea

Vem har sagt att man måste vänta så länge? Vi flyttade ihop efter 6 månader och det funkade ju kanon!
Är det så att man inte kan bo ihop så är det ju kanske tom bra att få veta det innan det har gått massa år - eller??
Kram

2007-02-19 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback