bananskalsglidare del 2

saker och ting går alldeles för mycket som jag vill. jag hoppas nästan på att något ska skita sig nu så jag inte på allvar tror att saker och ting är såhär lätta.

night capen verkar vara i påsen nu. ska prata med bebisen efter tentan. verkar till och med finnas pengar. helt otroligt! anar dock att hela grejen kommer bli en STOOOOR förhandlingsfråga inför nästa kårval. får sätta in 2-metersmannen som förhandlare. usch vad jag börjar bli involverad i kåren, något som jag absolut inte ville... jaja..

min största "rädsla" är att jag får ett mail från sri lanka som säger att jag inte kan komma senare än till hösten. det hade varit jobbigt. men då åker jag, det känns viktigare än night capen. faktiskt. det är väl det eller pengafrågan som skulle kunna sänka det hela. men annars får jag både behålla kakan och äta upp den. det ska inte hända. egentligen. men antagligen förtjänar jag det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback