Vad var den där KBT:n bra för egentligen?

Jag blir så less på mig själv när jag får mina attacker som säger att jag inte kan, att Nobel NightCap är för stort för mig och att jag bara kommer sjabbla bort det. Jag kan visst, det är inte för stort och det kommer blir grymt! Men oavsett hur jag säger det verkar jag inte tro på det själv. Och ju mer folk tror på mig, desto mer tror jag att jag kommer göra bort mig. Vad är det för fel på mig? Vad hände med självständiga, jag kan allt Drottning Kokos? Jag förstår inte mig själv ibland. Jag kan inte gå runt med ångest i ett halvår för då kommer jag inte få någonting gjort. Imorgon måste det bli andra tag, det här fungerar liksom inte. Jag kan inte få betalt när jag inte gör någonting. Folk förväntar sig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback