clueless

konstruktiva saker att göra just nu vore:
  • ringa och prata med honom
  • städa och vika tvätt
  • bara inte vara hemma och göra något kul
jag gör:
  • kollar datorn för att se om han har skrivit nåt till mig på msn
  • kollar min mail för samma sak
  • går igenom i huvudet vad jag kunde gjort annorlunda
  • ingentig
jag vet verkligen inte hur man gör i en sån här situation. skulle han svara om jag ringde, till exempel? vill jag ringa, för vad skulle jag säga? "förlåt, jag är dum i huvudet" varpå han skulle säga "ja" och så har vi inte kommit längre alls. jag känner att det är jag som borde göra någonting, men jag vet inte vad.

tänkte väl kanske försöka ringa honom innan jag går på fest ikväll. vill inte sitta och må dåligt hela festen. men han lär ju inte svara... eller är det bara jag som målar upp ett worst case scenario igen? jag vet inte. jag vet inte vad jag ska göra. antar att det löser sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback